18.9.10

:: Bukan Diriku ::

kisah bermula april 2010.. dari alam maya sehinggalah ke depan mata.. Ya, mula2 memang ada rasa.. tapi kubiarkan saja.. hari silih berganti.. tak putus2 aku terima khabar darinya.. memang best bila ada yang selalu menyapa.. tapi pada masa yang sama, rimas pula rasanya..


dia cukup baik.. terlalu baik.. hingga rasa diri tak layak untuknya.. mahu dilepaskan takut dia kecewa.. mahu dilepaskan aku pula takut merana.. tapi aku betul2 lemas dan rimas.. setiap kali sms datang menerpa.. kdg2 dalam situasi yang tidak sesuai kiranya.. (cth : bila aku ckp tgah makan, x paham2.. nak bersms juga)


kini sudah masuk bulan september.. aku masih lagi bertahan.. tapi aku heran.. mengapa dia masih lagi mahu bersama.. sedangkan layananku padanya ibarat jantan yang terlalu sangap mau bersenggama tapi betinanya buat tak endah.. 


aku cuba untuk tamatkan telenovela ini pada bulan oktober.. kerana aku dah tak sangup membiarkannya merana (mungkin la).. biarlah dia berjumpa dgn insan yang lebih layak untuknya.. pada masa itu, biarlah lagu tragedi oktober menjadi tema..


Tak sanggup lagi aku
Mengenang kisah lalu
Keganasan menghantui diriku

Biarkan ia pergi
Menjadi suatu misteri
Bagaikan tiada hati yang peduli

Tak mahu ku ingat lagi
Apa yang telah terjadi
Tragedi Oktober





                                                             

No comments:

Post a Comment