20.9.10

:: Kisah Kau dan Aku - Epi I ::

DEC 2009 - JAN 2010

masa itu aku berada di universiti malaya.. online fb sambil packing barang sbb esoknya dah balik sbh.. then, terima satu "friend request". aku aprve saja. bila kulihat gambarnya, hati kecil berkata "not my taste". Honestly!

sekali imbas.. aku mmg tak pernah expect yang dia adalah seperti itu.. lantas aku berani bertukar no hp atas dasar sekadar kenalan.. dari situ, episode bermula.. sms setiap masa.. call pun ada.. berkongsi rasa.. pandangan.. dan saling bertukar cerita.. perasaan? biasa saja. 

1 Januari.. my besday.. mendapat panggilan dan ucapan yang begitu.. hmm.. susah nak kata.. esoknya, 2 Januari.. besdaynya pulak.. x sangka.. dekat saja.. giliran aku pula berbuat serupa.. perasaan? rasa sesuatu.. tapi kubiarkan.. takut hanya sekadar perasaan semata-mata..

mulai itu aku menyimpan hasrat untuk mengenalinya..

bersambung....

1 comment: